Maksemeetodid
Tellimuste eest on võimalik tasuda järgmistel viisidel:
- Pangalingi kaudu. Selle makseviisi puhul valite oma kasutatava panga, mispeale suunatakse teid otse internetipanka, kus on eeltäidetud maksevorm. See makseviis on kõige kiirem ja lihtsam. Makse laekub meie kontole paari minuti jooksul.
- Pangaülekandega. Selle makseviisi puhul teete ülekande meie pangakontole. Ülekande tegemisel valige makseviisiks kas “Välismakse” või “Euroopa makse” (olenevalt pangast). Saaja riigiks on Leedu. Ülekande tasu on sama, mis tavalisel siseriiklikul maksel. Selgitusena kasutada tellimuse numbrit. Tellimust asutakse täitma pärast makse laekumist, mis võib võtta paar tundi.
- Sularahas või kaardiga kullerile. Sularahas tasumisel palume kindlasti valmis panna täpne summa, samuti on võimalik kaardimakse.
Kauba tarne
- Minimaalne tellimus – 5 Sinu valitud toodet.
- Kui tellid vähem kui 5 toodet, kohaldame pakkimistasu 3.99 €.
- Tarne hind on fikseeritud: 3 € (v.a Hiiumaale, kuhu saatmine maksab 22.40 €).
- Kaup jõuab kohale kulleriga 2-3 tööpäeva jooksul pärast tellimuse tegemist ja makse meieni jõudmist.
- Kullerfirma Venipak tarnib tellimusi ajavahemikus 8.00 kuni 18.00. Kuller helistab enne tarne toimumist ette.
- Ostukorv võib sisaldada erinevaid tooteid (näiteks 1 kg papaiat, 3 kg maapähkleid, 1 kg kuivatatud ananassi).
- Tellimused saadetakse välja kell 11.00 hommikul, mistõttu peavad makse ja tellimus enne seda laekunud olema. Vastsel juhul lükkub tellimuse väljasaatmine järgmisele tööpäevale.
- E-poes www.pahklimaailm.ee tehtud tellimused tarnitakse kulleriga kliendi aadressile.
- Toote kättesaamise ajal peab ostja kauba koos kulleriga üle vaatama ning veenduma, et sel poleks kahjustusi (nt vettinud pakend vms). Kui kulleri juuresolekul kättesaamise hetkel ühtegi viga ei tuvastata, siis loetakse tellimus korrektselt üleantuks ning hilisemaid pretensioone vastu ei võeta.
- Kui tellitud tooted on mingil kombel kahjustatud või tellimusest on tooteid puudu, siis võib ostja keelduda kauba vastuvõtmisest ning peab sellest teavitama müüjat.
- Kui ostja või ostja esindaja võtab saadetise vastu ja allkirjastab selle ilma kaebusteta, siis loetakse tellimus täidetuks. See tähendab, et ostjal ei ole kaebusi tellimuse koguse ega kvaliteedi suhtes.
Kauba tagastamine
- Rahuldava kvaliteediga toitaineid ei saa vahetada ega tagastada.
- Kui saadetud kaup osutub defektseks, peab ostja veebipoe kliendituge sellest 48 tunni jooksul teavitama (e-posti või telefoni teel).
- Kui toode osutub defektseks, võtame selle tagasi ning vahetame korrektse toote vastu välja. Sealhulgas kanname kõik transpordiga seonduvad kulud. Kui toote ümbervahetamine ei ole võimalik, tagastame tellimuse eest makstud raha. Toote jääk ei tohi olla väiksem kui 95%.
- Kui ostja soovib, et defektse toote eest kantaks talle raha tagasi, peab ta saatma e-kirja aadressil info@pahklimaailm.ee ja esitama nõude tellimuse tühistamiseks.
- Raha tagasi saamise nõudes peab ostja esitama oma nime, perekonna nime, tellimuse numbri, toote nimetuse ja koguse ja raha tagasinõudmise põhjuse.
- Raha tagastatakse samale pangaarvele, millelt ostu eest maksti.
- Raha tagastatakse 2 tööpäeva jooksul nõude saatmisest veebipoe e-posti aadressile ja toote tagastamisest veebipoele.